Advies nodig?

Vind je het lastig om een bestelling te doen? Of heb je vragen over pasvorm en maatvoering? Neem dan contact op via onze social media of stuur een mailtje: soest@zensa.nl. Bellen mag natuurlijk ook: (035) 6023584.

Afhalen van je bestelling

Heb je afhalen aangevinkt tijdens het bestellen? Dan krijg je een mailtje zodra je bestelling klaar ligt. In de meeste gevallen is dat de volgende werkdag al, wij informeren je per mail. Je kunt je bestelling met bewijs van aankoop afhalen in de winkel.

Ruilen

Wil je ruilen? Dat kan éénmalig in het geval van een kledingitem van hetzelfde artikel. Vermeld op de factuur welke maat je wilt hebben en dan krijg je deze kosteloos opgestuurd. De kosten voor retourzenden zijn wel voor eigen rekening. Ruilen is niet mogelijk voor accessoires en sieraden. Sale artikelen mogen niet geruild worden, deze mogen t/m 50% korting wel retour, zie ook het retourbeleid hieronder m.b.t. sale artikelen.

Retourneren

Toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Dan mag je je item(s) binnen 14 dagen retourneren. Voor items uit de sale geldt een retourperiode van 7 dagen. Items die 70% afgeprijsd zijn mogen NIET retour. Je kunt je items gratis in de winkel retourneren of ruilen. Liever via de post? Dat kan ook. Verzend je items in de originele staat met de labels eraan, ongedragen, onbeschadigd en ongewassen retour. Voldoet je retournering niet aan deze eisen? Dan kunnen we je retour NIET accepteren. Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening en op eigen risico. Bij bestellingen boven de €75,- worden geen verzendkosten gerekend, maar wordt een gedeelte van deze bestelling geretourneerd waardoor het aankoopbedrag onder de €75,- komt, dan worden er €4,- afhandelingskosten ingehouden op het retourbedrag. Wordt de gehele bestelling geretourneerd worden alsnog € 5,95 verzendkosten ingehouden. Stuur je pakje retour naar: Soesterbergsestraat 49a 3768 EB Soest. Zodra we de artikelen hebben ontvangen en de retour is goedgekeurd, ontvang je een mail. Betalingen die via iDeal zijn gedaan staan binnen 5-10 werkdagen op je rekening. Terugbetaling vindt automatisch plaats op het rekeningnummer waarmee de originele betaling is gedaan.

Klachten

Niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail aan soest@zensa.nl of telefonisch via (035)-6023584.

 Nog even dit:

– Retourkosten zijn dus voor eigen rekening

– Bij ruilen betalen wij de verzendkosten (uitgezonderd sale, accessoires en sieraden)

– Risico en verantwoordelijkheid van verzending ligt bij de klant

– Geen garantie op accessoires en sieraden

– Mochten we je bestelling onverhoopt niet kunnen leveren, dan laten we je dit zo snel mogelijk weten.